אודות החברה

פרופיל החברה

קבוצת ניסנוב היא חברה המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית. החברה עוסקת בבנייה שנים רבות – שורשיה בשנות ה-70 כחברה העוסקת בבנייה ובהרחבות מבנים. 

קבוצת ניסנוב היא בין החברות המובילות בישראל לייזום, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38/2 (תמ"א בהליך הריסה ובנייה), במסגרת תוכניות להתחדשות עירונית ברחבי הארץ. החברה משלבת חוסן כלכלי ועסקי, ניסיון רב-שנים, ידע חיוני וגישה אישית ואנושית, המאפשרים לה ללוות פרויקטים מורכבים לכל אורכם, תוך טיפול אישי מסור בכל דייר ודייר.

הנהלת החברה

הצוות המוביל את החברה להתחדשות עירונית לישראל מורכב ממיטב אנשי המקצוע בתחום הנדל"ן והבנייה בישראל. אנשי הצוות הם בעלי ניסיון רב בייזום ובניית פרויקטים גדולים ומורכבים בארץ ובחו"ל, מתמצאים לעומק בחוקי הרישוי, בעבודתן של ועדות בנייה מקומיות ואזוריות, ובעבודה מול משרדי ממשלה ורשויות. אנו מעמידים את הידע והניסיון הרחב והמוכח שלנו לטובת פרויקטים של פינוי-בינוי, הדורשים התמצאות והבנה מעמיקה, כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר לדיירים.
בראש החברה עומדים עמי כחלון, טל גולדשטיין, לוי קושניר ודני שפירא, אשר יוצרים תמהיל ביצועי, עסקי וניהולי רב ממדי. מדובר באנשי מפתח בעולמות הנדל"ן והעסקים הישראלי, בעלי עשרות שנות ניסיון בייזום, הקמה ובנייה של פרויקטים גדולים ומורכבים בארץ ובעולם, ששילוב כוחותיהם מיתרגם להצעדת החברה קדימה במהירות פנומנלית.

למה לבחור בנו ?

חוסן כלכלי וביצועי מוכח – ערכים נכונים והון נצבר מאפשרים לנו לבנות יכולות מימון מלאות לכל תהליכי הפרויקט ולהשיג תוצאות ביצוע מיטביות. אנו עובדים עם מיטב המהנדסים, האדריכלים המתכננים וקבלני הביצוע המובילים בתחום הבנייה בארץ, ומגובים בליווי בנקאי שוטף של הבנקים הגדולים ביותר: בנק לאומי, בנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות.
שמירה על זכויות הדיירים – אנו אחראים ליישום תיקון לחוק פינוי בינוי, המגן על הדיירים ומשיג עבורם את מיטב התמורה בכל פרויקט של התחדשות עירונית.
 
שקיפות מלאה – הקשר עם הדיירים הוא החשוב ביותר עבורנו. אנו פועלים מול הדיירים בשקיפות מלאה, מציגים את התקדמות הפרויקט באופן ישיר, זמין ובגובה העיניים, ומעניקים לכל דייר ליווי אישי הנותן מענה לצרכיו הייחודיים.
ניסיון – החברה מרכזת ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם תקנות רישוי הנדל"ן וההתנהלות מול הרשויות. אלו מאפשרים לנו להציג לרשות המקומית פתרונות מקיפים שייתנו מענה לצרכים ולדרישות שלה, ובכך מעלים את הסבירות לקבלת היתרים תוך פרק זמן קצר יחסית.
• עובדים עם הטובים ביותר – החברה להתחדשות עירונית עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מיטב המומחים בתחומי הייעוץ, האדריכלות, ההנדסה, התכנון והבנייה. זאת, על מנת להבטיח פתרונות בנייה מדויקים ואיכות ביצוע גבוהה במיוחד בכל אחד מן הפרויקטים. אנו מחויבים לקדם כל פרויקט על הצד הטוב ביותר, במטרה להשיג תוצאה אופטימאלית תוך עמידה בלוח הזמנים ובתקציב שנקבעו מראש.

הערכים שלנו

איתנות פיננסית
ניהול נכון, הון נצבר ושותפים אסטרטגים מובילים יוצרים את האיתנות הפיננסית הנדרשת להצלחתו של כל פרויקט ופרויקט בתוצאות ביצוע אופטימליות ובעמידה בלוחות הזמנים שנקבעו.

יושרה, אמון ושקיפות
יושרה ואמון ושקיפות מלאה עם הדיירים, עם האדריכלים, עם המתכננים, ועם הרשויות המקומיות, ופעילות על־פי חוקי מדינת ישראל – אלה הם כללי ברזל בפעילותנו הענפה. אנו מכבדים את לקוחותינו, את עמיתנו ואת הספקים שלנו ונוהגים בהם כפי שהיינו רוצים שינהגו בנו.

חדשנות ויצירתיות
תחום ההתחדשות העירונית הוא מורכב ומצריך חשיבה, תכנון ויישום גמישים. גמישות מחשבתית ויצירתיות במתן פתרונות מובילות לרעיונות חדשים ולפתרונות שימושיים. החדשנות והיצירתיות של חברת פז באה לידי ביטוי בכל שלבי התהליך – התכנון, הייזום, הניהול הפיננסי והביצוע.

דאגה לרווחת הדיירים
התחדשות עירונית במהותה היא תפיסה חדשנית של מימון, ייזום וביצוע נדל"ן, לעומת הפעילות הנדל"נית המסורתית הכוללת איתור קרקעות, ייזום בנייה ומכירה. שוני טמון גם בבעלות על הקרקע – בעוד שבפעילות המסורתית הקרקע שייכת לרוב לגורם פרטי או למדינה, בתחום ההתחדשות העירונית הדיירים הם בעלי הקרקע, ואילו אנו הגוף המקצועי המעניק את התכנון, את הליווי, את המימון ואת הביצוע.

ולכן אנו שואפים להעניק לדיירים את מגוון השירותים המקצועיים ופועלים למען שמירה מלאה על זכויות הדיירים ופעילות מתחדשת לטובתם. מטרתנו היא לתת לדיירים תמורה מלאה לקרקע שברשותם.

עשייה חברתית
קבוצת ניסנוב רואה בפעילותה שליחות עם משמעות חברתית שמטרתה הגשמת הזכות של כל אזרח במדינה לדיור הולם בסביבה ראויה. השכונות הזקוקות להתחדשות עירונית הן שכונות ותיקות במדינה ואינן מקיימות זכות זו במלואה. ולכן חברת פז יזמות ובנייה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים ואת רמת החיים של הדיירים דרך חידוש הדיור למגוון אוכלוסיות והתחדשות קהילת שכנים.

דיירים מרוצים
פרויקטים שאוכלסו בהצלחה
שנות נסיון